Partnerkoolide riigilipud

Thursday, March 26, 2015

ALMOST OVER..

Tervist, tervist!
Jätkan jällegi sealt, kus eelmises lõpetasin.
Eile oli meil kell 7.40 kohtumine koolimaja ees, kust alustasime kell 7.45 sõitu Tallinna poole. Esimene peatus oli riigikogu, kus jaotusime kahte gruppi. Riigikogus näidati meile kahte ruumi, kuna ülejäänud oli kas remondis või hõivatud. Peale seda oli meil aega kuniks teine grupp käib riigikogus ja me läksime vene kirikusse, et mitte õues külma käes olla. Ilmaga meil väga ei vedanud. Peale seda käisime seal samas asuvas suveniiri poes, kus kõik, kes tahtsid, said omale midagi soetatud. Siis viis meid buss Lennusadamasse, kus esmalt käisime õues oleval laeval, kuna söömiseni oli aega, peale mida sõime lõunat ning siis oli meil vaba aeg seal ise ringi uudistada. Peale vaba aega oli meil ka tuur giidiga ning välismaalastele Lennusadam väga meeldis. Tuur läbi, viis buss meid tagasi Toompeale, kus jalutasime Vanalinnas ringi ning siis saime vaba aja Tallinna peal. Saatsime oma õpilased poodidesse ning ise läksime sööma. kella poole kaheksast hakkasime koju sõitma ning kella poole kümnest Pärnu jõudes läksid kõik koju ära puhkama.
Täna saime me puhata ning pidime alles kell 11 Teater Endla ees kokku saama. Teatris tehti meile tuur, näidati kus ruumis kes mida teeb. Tuur jällegi läbi, suundusime kooli sööma. Peale söömist läks igaüks oma teed kambakesi, kes kinno, kes sööma, kes koju jms. Meie läksime Madise, Jana, Eliise, Silveri ja Kellyga kinno. Film vaadatud, läksime õpilastele mere äärt näitama. Ilm polnud ööga just muutunud ning mere ääres oli kohutavalt tuuline. Peale seda läksime sööma, kes Steffanisse, kes Portaali. Õhtu lõpuks saime jälle piljardisaalis kokku ning jutustasime veidi, peale mida siis igaüks järjest koju hakkas minema.

Homme on juba praktiliselt viimane päev nendega aega veeta, sest näiteks küproslased lahkuvad juba homme ning ülejäänud laupäeval, olenevalt lennuaegadest.

Tänaseks aga jällegi kõik ning stay tuned! :)